
Au Lama
Vi har lavet ny visuel identitet samt design til webshoppen som pt er ved at blive udrullet.

Baby D'leit
Baby D'leit har fået lavet en webshop som supplement til deres fysiske butikker. Webshoppen består af over 2.000 vare med skræddersyede funktioner.
NØGLEN TIL DEN SKYHØJE KONVERTERINGSRATE
Vi tager udgangspunkt i brugeren og deres oplevelse
Et typisk website
Et typisk website eller webshop konverterer ca. 1% af de besøgende, men ved at gå både analytisk og visuelt til hånde, er det muligt at øge din konverteringsrate markant. Men hvordan?
Hvad er formålet?
Klargør hvad formålet med hver enkelt side? Tag følgende eksempel: en psykoterapeut - hvilken type konvertering har hun som mål? En booking.
Klæd de besøgende på
For at kunne klæde de besøgende bedst muligt på, er vi nødt til at sætte os i deres sted. Hvilke overvejelser har man, når man søger efter en terapeut? Hvilke ting er essentielle at fremhæve ved første “screen view”, så vi undgår at miste de besøgende? Og hvordan guider vi dem i deres rejse til en konvertering?
Den skyhøje konverteringsrate
Nøglen til den skyhøje konverteringsrate er dermed at klargøre hvilke typer af konverteringer, der er målet, for derefter at gøre rejsen til disse, nemmest muligt for kunderne.
